Срокове и доставка
ВСИЧКИ ПРАТКИ СЕ ДОСТАВЯТ С КУРИЕРСКА ФИРМА SPEEDY!
I. ЦЕНА ЗА ДОСТАВКА
- При поръчка на стойност над 200.00 лв. ЗА ВСИЧКИ УРЕДИ е БЕЗПЛАТНА за цялата страна – колет с до 5.0кг обемно тегло
- Цената на доставката при поръчка в онлайн магазин FashionStore.BG се калкулира по калкулатор на Спиди в лв. Стойността на доставка се визуализира в края на вашата поръчка и зависи от избраният метод на доставка
Съботен разнос:
Официален анализ на куриерска фирма Спиди показва, че голяма част от съботните доставки на пратки до адрес са неуспешни, тъй като пратките не могат да бъдат доставени от куриерите, поради отсъствие на получателите. По тази причина считано от 01.11.2018 г. Спиди въвежда допълнителна такса за доставка на пратки до адрес в събота в размер на 3.60 лв. (с вкл. ДДС) за пратка. Добавката ще се прилага за доставки само до адрес на получателя. Надбавката няма да се прилага за пратки до офис на Спиди. В тази връзка, считано от 01.11.2018 г., ФешънСто ЕООД също ще начислява допълнително 3.60 лв. към транспортните разходи за поръчки с доставка до адрес на клиента в събота, ако изрично бъде посочено в поле коментар на поръчката.
За поръчки с обемно тегло над 5 кг.
Ориентировъчни цени на доставка за поръчки на артикули с обемно тегло над 5кг:
Цените указани са валидни при използване на куриерската фирма Рапидо/Спиди, наета от FashionStore.BG. Офиси на фирма Спиди/Рапидо може да разгледате на адрес: https://www.speedy.bg/
- от 5 до 10кг обемно тегло- 10лв
- от 10 до 20кг обемно тегло – 12лв
- от 20 до 30 кг обемно тегло – 25лв – за пратка над 30кг +15лв.
Доставката се извършва с куриерска фирма SPEEDY, наета от екипът на FashionStore.BG до адреса на получателя попълнен при регистрацията на потребителя и потвърден след като консултант на FashionStore.BGсе свържи с него.
- FashionStore.BG поема разходите за застраховка на стоките и наложен платеж.
- Доставките се извършват в рамките на работният ден от 10:00 до 18:00 като куриерската фирма SPEEDY работи по график.
ВАЖНО!
Когато получите поръчаната от Вас стока от куриера веднага отворете пакета в негово присъствие и се уверете, че уреда е без щети. В случай на нанесени щети върху поръчания от вас артикул, изискайте веднага от куриера да попълни протокол за да важи застраховката на пратката. При нарушения във външния вид на стоката възникнали по време на транспорта, куриера е длъжен да Ви издаде протокол за увредена пратка.
- Освен право е отговорност и задължение на клиента да направи оглед на закупената стока в момента на извършване на доставката в присъствие на лицето, доставящо стоката. За установени транспортни дефекти, след приемане на стоката срещу подпис „без забележки“, онлайн магазин FASHIONSTORE.BG не носи отговорност!
- Продуктите, които Вие ще получите, са застраховани до момента на получаване, чисто нови и в оригинална опаковка.
- Стоката се предава срещу подпис. Получателят преглежда пратката пред куриера за транспортен дефект /счупване или одраскване/. Ако се установи такъв, незабавно се изготвя констативен протокол за увредена пратка съвместно с куриера. Към уреда трябва да намерите:
- – гаранционна карта (тя е залепена в плик, върху опаковката на уреда или е вътре в опаковката);
- – касова бележка, издадена от куриерската служба при плащане в брой при наложен платеж под формата на „Разписка за пощенски превод*
- Разписката за пощенски паричен превод (съгласно чл. 3, ал. 1 от Наредба № Н-18 от 2006 г. от Министерството на финансите), служи за отчитане на продажби на стоки или услуги, както касова бележка.
Прегледът на пратката се прави с цел:
- Да се уверите, че получавате точно това, което сте поръчали;
- Да потвърдите окомплектовката на пратката;
- Да се уверите, че по пратката няма нанесени щети, причинени от куриера по време на транспорта;
В СЛУЧАЙ, ЧЕ УСТАНОВИТЕ ДЕФЕКТ ИЛИ ЛИПСА ПО ПРАТКАТА
- В случай, че установите дефект или нанесени щети е нужно да изискате от куриера съставяне на „Протокол за увредена стока“. В този случай имате право да откажете пратката без да заплащате транспортни и други разходи.
- В случай, че установите липси, или продуктът не съответства на този, който сте поръчали имате право да откажете пратката без да заплащате транспортни и други разходи.
- Рекламации в случай на установяване на дефекти, нанесени щети, установяване на липси или несъответствия се приемат само в присъствието на куриера и при съставен протокол. В противен случай рекламацията не може да бъде уважена.МОЛЯ да използвате опцията си за преглед на пратка. Тя Ви защитава от получаване на увредена или различна стока от поръчаната!
В случай, че на датата посочена за доставка клиентът не е на посочения адрес и няма кой да приеме уреда, пратката ще бъде върната в офис на куриер, откъдето клиентът може сам да вземе уреда.
Уважаеми клиенти, ФешънСто ЕООД Ви уверява, че е напълно коректна фирма, плащаща всички данъци и налози към НАП. Всички наложени платежи, изплащани от наши клиенти, се превеждат от куриерска фирма Рапидо по банков път, поради което не е задължително получаването на касов бон с пратките! Вие получавате от куриерската фирма документ за направеното плащане или ППП( Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод.), които трябва да запазите заедно с документите за модела(гаранционна карта).За направеното от клиента плащане Рапидо издава разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава касова бележка. Законово основание за услугата е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата един от вариантите, който Ви освобождава от задължението да издавате Фискална касова бележка, е плащането към Вас да се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, какъвто е Рапидо/Спиди.
Уважаеми клиенти, ФешънСто ЕООД Ви уверява, че при поискване от клиента можем да издадем данъчна фактура както на физическо лице така и на Юридическо лице.
ВАЖНО!
FashionStore.BG работи с куриерска фирма Еконт като цената за доставка е изцяло за сметка на клиента!
Всички хладилни витрини се изпращат с Еконт и доставката е за сметка на клиента!