Поддръжка и Сервиз
Имате проблем с някой от продуктите ни? Просто ни пишете на имейл spare.parts@panservice-bg.com или отворете тикет в системата за Поддръжка на клиенти!
Доверете се на професионалистите от ПАН Сервиз
Понякога се нуждаете от малко помощ. Не се притеснявайте, ние сме тук за вас.
Уважаеми клиенти, преди да се свържете с Пан Сервиз си пригответе за да ги представите:
- Документ за покупка (Пощенски паричен превод, фактура, касова бележка)
- Гаранционна карта
- УРЕДА ТРЯБВА ДА БЪДЕ ИЗРЯДНО ПОЧИСТЕН С ВСИЧКИ АКСЕСОАРИ!
Важно: Без горе посочените документи И НЕ ПОЧИСТЕН УРЕД няма да бъдете обслужени!
Обади се: +359 8979 96 228